Handelsbetingelser hos kpe Consult

Disse handelsbetingelser gælder for alle aftaler om IT-supporttjenester indgået med kpe Consult, CVR-nr. 41929820, beliggende på Ørnevej 31, 7600 Struer.


1. Ydelser

kpe Consult tilbyder IT-support, herunder fjernsupport, rådgivning, installation af software og hardware, samt andre relaterede tjenester efter aftale. Supporten ydes som fjernsupport via godkendte softwareværktøjer eller onsite efter aftale.


2. Priser og betalingsbetingelser

Alle priser er angivet i danske kroner og ekskl. moms, medmindre andet er angivet. Betaling skal ske senest 14 dage efter fakturadato. Ved forsinket betaling forbeholder vi os retten til at opkræve rykkergebyr og morarenter i henhold til gældende lovgivning, svarende til 2% pr. måned af det udestående beløb.


3. Levering af ydelser

Supportforespørgsler vil normalt blive behandlet inden for 24 timer på hverdage. Onsite support tilbydes efter aftale. Fjernsupport kræver kundens godkendelse af brugen af fjernstyringsværktøjer, og kunden er ansvarlig for at sikre adgang til relevant hardware og software.


4. Fortrydelsesret (for forbrugere)

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret i henhold til forbrugeraftaleloven. Fortrydelsesretten gælder ikke for tjenesteydelser, som er fuldført med dit forudgående samtykke. Hvis du ønsker at fortryde aftalen, kan du kontakte os via e-mail på hej@lokalit.dk.


5. Reklamationsret

Du har ret til at reklamere over mangler ved vores ydelser inden for 24 måneder fra leveringen. Eventuelle reklamationer skal ske skriftligt til hej@lokalit.dk. Vi vil forsøge at afhjælpe eventuelle mangler hurtigst muligt.


6. Ansvarsbegrænsning

kpe Consult er ikke ansvarlig for indirekte tab såsom driftstab, datatab eller tab af indtjening. Vores ansvar er begrænset til det beløb, der er betalt for den leverede ydelse. kpe Consult er heller ikke ansvarlig for skader forårsaget af tredjeparts software eller hardware under supportprocessen.



7. Databeskyttelse

Vi behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med GDPR. Vi indsamler kun de nødvendige oplysninger for at levere den aftalte support, og vi opbevarer dine oplysninger så længe, det er nødvendigt for at opfylde vores forpligtelser. For mere information om, hvordan vi behandler dine data, se venligst vores Privatlivs- og cookiepolitik.


8. Klageadgang (for forbrugere)

Hvis du som forbruger ønsker at klage over en tjenesteydelse, kan du kontakte os på hej@lokalit.dk. Hvis vi ikke kan finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet via www.forbrug.dk eller til ODR-platformen via http://ec.europa.eu/odr.



9. Lovvalg og værneting

Enhver tvist i forbindelse med disse handelsbetingelser er underlagt dansk ret og skal afgøres ved de danske domstole.